onsdag 22 april 2009

Tredje dagen...

Hade en väldigt bra föreläsning idag men det sk hemska läraren som vi hört så mycket om, men jag tycker faktiskt han är väldigt bra, det blir sån avslappad stämning tycker jag när han föreläser, han blandar humor och allvar på ett bra sätt =)
Vi får väl se när hemtentan ska göras nästa vecka hur jag tycker om honom då =)

Idag har också gått bra med maten o träningen.
Träningen kunde kanske gått bättre men jag var redigt svettig när jag var klar o kände mig sådär skönt trött... Maten är sådär, det är ganska knepigt att komma på hela tiden vad man ska äta osv, funderar på om det blir för mycket kolhydrater ändå eller för lite fett...

Just nu har jag en huvudvärk som bara växer, håller på o pimplar i mig vatten så får vi se om det ger sig

Imorron blir det att jobba en liten stund på eftermiddagen... Ska bli kul!

1 kommentar:

Krikkan sa...

hej! huvudvärk är jättevanligt den första veckan står det i min bok.. :) den kommer gå över snart.. kämpa på! :)