torsdag 23 april 2009

Fjärde dagen!

Hej alla!
Vilket härligt väder vi haft idag, nästan sommarvärme =)
Idag har det gått riktigt bra, huvudvärken försvann efter en god nattsömn
Pluggade lite i solen på fm, åt lunch i solen o pluggade samtidigt o sen gick jag iväg o jobbade en stund, var ute hela tiden i solen! HÄRLIGT!

Älskar när det är så här fint, blir på så bra humör då =)

Men gissa vad? Boken kom inte idag heller!! Morrr!!!!! Kommer den inte imorron då kommer de få ett riktigt argt mejl från mig, både bokus o posten!

Ska fortsätta läsa boken jag håller på i, tänkte iallafall att jag ska läsa klart den idag så får jag ta de andra i helgen =)

Imorron blir det träning på morronen igen, sen är det föreläsning ett tag, sen ska jag nog till frövi tror jag o vara där hela dan =) Vi skulle nog grilla tror jag =) Blir trevligt =)

Nej tillbaks till boken, "Hur barn lär sig läsa och skriva" heter den, helt ok faktiskt =)

Inga kommentarer: