lördag 11 april 2009

Glad Påsk!

Har ni haft en bra påskafton? Det har faktiskt jag, trots farmors små inlägg o det faktum att man mår illa av all maten så har det varit en bra dag! Vi käkade massa mat såklart och sen fikade vi i solen o satt en lång stund där =)

Brorsan sålde sin bil till en familj från värmland som kom o köpte den, så nu får vi se vad han skaffar härnäst =) Tror han tyckte det var lite vemodigt, den bilen flög han till luleå för att köpa.
Jag upptäckte lite rost på min bil vilket inte var så roligt men det var väldigt ytligt sa brorsan så det kunde han fixa =)

Nästa stora grej är att hitta sommardäck, men det har lillebror och sagt att han skulle fixa så det hoppas jag, känns inget roligt att åka med vinterdäcken nu när det är så bart ute =)

Imorron ska vi på kalas, sen på kvällen kanske jag hinner träffa några tjejer i stan på lite vin o massa prat, inget vin dock för mig, alldeles för surt för magen =)

Vi får se vad kvällen bjuder på helt enkelt =)

Nu är det dax för lite filmtajm tror jag, ska se om jag kan få päronen o titta på nån med mig =)

Inga kommentarer: