måndag 13 april 2009

Röd Måndag...

Denna påskhelg har bara svischat förbi, fattar inte hur det kan gå så fort =)

Idag har jag pluggat mest hela dagen, tog en sväng till överskottsbolaget i arboga också och handlade lite mer vadderade kuvert till det som jag ska sälja på tradera, två av de tre som jag har ute är budade på iallafall =)

Annars har jag pluggat hela tiden, har läst två böcker och ett kapitel i en bok som var som en bok kändes det som =) Tur att böckerna inte var så tjocka =)

Gårdagen spenderades i örebro en stund, var tvungen att handla lite på apoteket, sen väntade jag hemma hos K en kort stund på att en kompis skulle komma hem så jag kunde låna en bok av henne, fick rusa hem för att snabbduscha och sen iväg på kalas, min gudmors dotter fyllde =) Sen på kvällen skulle jag ha åkt in till stan men så pratade jag med en kompis som inte mådde så bra så jag lovade att skjutsa upp henne till akuten om hon fick en tid, men hon fick ingen tid förrän imorse så jag stannade hemma ändå, skulle ju upp ganska tidigt imorse då. Men så ringde hon imorse och sa att hon mådde mycket bättre så hon skulle vänta på att vårdcentralen öppnade imorron så blev ingen färd dit =) Kunde inte somna om ändå så jag började plugga då.

Imorron ska jag jobba igen, den här gången i Frövi. Så det blir ingen sovmorgon imorron heller =)

Nä nu ska jag ta en mini nap tror jag känner mig ganska så trött =)

Inga kommentarer: