måndag 6 april 2009

Måndag igen

Jaha denna helg gick så fort så jag hann inte med känns det som. Lördagen spenderades mest i solen och planterades div fröer, igår var jag barnvakt åt lilleman, gick hur bra som helst. Lite småtrött innan mamma och pappa kom men innan det var han skitgla =)

Idag har vi suttit några st med övningspapper nr 2. Gick väl sådär, ingen av oss var så jätte haj på det.

Sen satt vi i solen ett tag o käkade glass =) Jag var ju tvungen o vänta på att pappa skulle sluta då han åkte med mig idag då hans bil var på service så jag hängde med K hem och vi satte oss i varsin solstol o stekte i en timme ungefär =) Riktigt riktigt skönt faktiskt. Har någ fått lite färg i fejan =)

Nu blir det inte mycket gjort, imorron är det seminarie då läraren är frisk igen... Men jag gillar inte hans tankar om hur han ska ta igen det eller hur det kommer bli med tentan... Vi får väl se helt enkelt hur det blir...

Inga kommentarer: