måndag 20 april 2009

Första dagen

på mitt nya liv startade idag så får vi se hur det går, än så länge har det gått bra =)

Tränade imorse kl 7.45 ungefär till 8.35 ungefär tror jag det blev men det gick väldigt segt idag, fick så ont i ena benet o så domnade foten bort hela tiden... Blir så ibland men varför vet jag inte... Men men påt igen på onsdag =)

Sen åkte vi hem till K o käkade frukost. Jag hade med mig min nya diets frukost =)

Sen iväg till skolan på föreläsning, höll på att somna innan pausen men det rättade till sig sen =)

Hem o åt lunch, somnade till en stund och sen läste lite till tentan som är imorron =) Känns som om jag tar det alldeles för lätt eftersom vi får ha kurslitteraturen med oss...

Jaja det går som det går =)

Nu ska jag försöka bli trött så jag kan somna ganska tidigt... Ska ju upp vid 6.15 ungefär imorron så...

Nä natti natti på er =)

Inga kommentarer: