onsdag 15 april 2009

Tisdag!

Jaha då var denna dag avklarad också =)

Hade föreläsning mellan 9.15 och 12. Men kom vid 8.15 till uni, pappa åkte med imorse o så åkte han med hem, bilen skulle till mekanikern =)

Föreläsningen var helt ok ändå, hade trott att det var värre än det var... Vissa saker var ganska intressant =) Men gissa om mitt huvud var trött när det var slut. Följde med K till bibblan på campus, hade tänkt kopiera några kapitel i en bok men kurs ref som man inte får låna var borta, så det var väl nån som tagit en ändå =( så jag gick vidare till forumhuset o käkade min matlåda med de andra som jag skulle göra övningshäftet med. Kön till microna var aslång så jag käkade min matlåda kall, mos o korv, inte det godaste men det slank ner.

Vi satt en del med häftet men efter några tim så var våra huven slut, hade ju lite tid att slå ihjäl då jag inte skulle hämta pappa förrän halv fem. Ringde E o frågade om hon ville med på stan, o de ville hon! Fönstershoppade bara! Kände mig väldigt nöjd över att jag inte köpte nåt =)

Sen hämtade jag pappa, åkte hem o käkade middag, var alldeles utsvulten så det var gott med mat =)

Åkte sen till arboga där jag hittade tre böcker som jag lånade =) varav en var den jag skulle kopiera idag! Så det passade ju perfekt!

Nu blire lite tv tittande innan det är sovdags, seminarie imorron o sen ska K och jag träna =)

Inga kommentarer: