söndag 26 april 2009

Sjätte o Sjunde dagen

Idag har det varit en riktig skitdag. Drömde om godis inatt o har varit supersugen hela dan i dag, åkte till slut o köpte den mörkaste chokladen de hade, två små bitar senare så var det borta =)
Har iallafall varit på ett riktigt dåligt humör idag, haft mycket att läsa men läst klart nästan en bok iallafall. Nu ikväll har jag ätit tacogratäng, utan chipsen då =) fast med en sallad =)
Har verkigen tröttnat på att äta istort sett samma saker hela tiden, ägg fastnar i halsen just nu...

Igår var vi ju på kalas =) Min faster fyllde 50 år. Det var riktigt trevligt. Mycket gott att äta, jag åt bara kött o sallad som vanligt men hade med mig tzatziki också mums!
Sen bjöds det på fika men jag tog inte en bit, två tårtor hade de och två sorters bitar som jag säkert hade älskat men inte en endaste bit slank ner.
Sen så klart när vi gick in så satte jag mig framför den gigantiska godisskålen, men lösgodis som jag är allra svagast för. Men som sagt inte en bit blev det. Men jag tror det var därför jag hade sånt sug idag...

Nu är jag iallafall mätt o belåten och har grädde o hallon att smaska på senare ikväll om jag känner för det =)

Imorron blir det att träna och sen föreläsning =)

Nu ska jag slappa ett tag, orkar inte riktigt slutföra boken idag känns det som, har verkligen suttit hela dan =)

Inga kommentarer: