fredag 17 april 2009

Fredag!

Idag har varit en händelserik dag =) Åkte in till skolan bara för att få veta att jag är en timme för tidig, trodde vi började 9.15 men icke sa nicke =) Som tur var hann jag aldrig fram till uni utan åkte hem till K istället o snacka lite innan vi åkte dit =)

Föreläsningen var helt ok, lite mycket att ta in ibland men det var helt ok.

Åkte och tränade sen, gick faktiskt väldigt bra idag fast jag hade träningsvärk från igår =) Det är riktigt roligt det här =)

Åkte sen vidare till köping o hämtade mina sommardäck, var helt slut sen när jag kom hem, hann ju bara käka en banan före träningen och en efter...Var inte hemma förrän vid 15.30 ungefär så snacka om hungrig, skulle ju iväg sen på ljusparty så jag kände lite tidspress =)

Men nu blev det inte så, blev inställt så nu sitter jag här, mätt o belåten och bara njuter =)

ska nog blunda en stund tror jag... =)

1 kommentar:

Candie sa...

Later som en ratt bra dag, trots matbrist och traningsvark. ^__^ Kram kram