torsdag 16 april 2009

Tänk!

Att man kan glömma bort hur skönt det är att träna! Köpte kortet idag, o sen satte vi igång =) Sprang till o med i perioder =) Har inte sprungit på mer än ett år så det var jätteskönt, men imorron tar vi mer tid på löpbandet, var inge bra att springa där ett tag o sen på slutet... Kändes bra i benen då... =) Men jätteskönt var det! =) Ska se till att träna varje gång jag är i stan när vi har nåt i skolan, är lättare då om man har nåt i skolan än att sitta och åka in extra, men det kommer jag säkert göra ändå nån gång =)

Åkte sen hem till L o käka lunch =) Kyckling o grönsaker hade jag köpt med mig =) Satt på deras balkong o käkade, var mysigt men lite kallt på slutet. Sen gick vi ut och krattade löv, förstår inte hur mycket löv som kan finnas! Men massor fick vi bort iallafall, eller mest L, jag höll mest i påsen =) haha

Nu ska jag egentligen sätta igång med maten men vette fan om jag orkar... Är inte min favorit heller så inte är jag motiverad =) Är ingen fan av lax direkt... men men är väl lika bra att göra nåt iallafall =)

O så såg jag att jag skrev att det var tisdag igår, men det var det ju inte =) Jaja rörig man är i skallen ibland =)

Inga kommentarer: