måndag 27 april 2009

Åttonde dagen...

Än så länge går det bra, men fick mens häromdagen som jag inte haft på länge o då går man ju upp lite, iallafall jag gör det, så vågen visade ett kg ner iallafall för denna vecka som gått...

Var o tränade imorse som vanligt, gick faktiskt väldigt bra, körde 30 min på orbitreken, orkar mycket mer om jag kör den. Men mådde så illa på slutet så jag fick sluta, men är nöjd ändå.
Iväg snabbt o käka frukost och sen iväg på föreläsning som var ganska bra men det handlade mycket om hemtentan som lades ut i eftermiddags. Uscha säger jag bara, han sa att det var en lätt tenta men vette fan om det är lätt när man ska lämna in ungefär 25 sidor!!!!

Jaja ska sitta hela dagen med det imorron. Sen måste jag ju förbereda mig inför torsdag också då vi har ett seminarie där det är som en sorts examination också så då måste man vara väl förberedd... Ja denna vecka blir inte att ligga på sofflocket inte, det är ett som är säkert!

Åkte till marieberg med K och C efter vi slutat, hittade en klänning som jag ska ha på valborg, ska på fest då =) jättefin var den!
Sen kom jag hem, åt en efterlängtad lunch och sen iväg igen o storhandlade med mamma =)

Nu ska jag verkligen inte göra nånting ikväll... Bara slappa och försöka att inte tänka på den där jäkla hemtentat, den får bli i fokus imorron...

Nej, mee time nu =)

Inga kommentarer: