onsdag 8 april 2009

Onsdag o sista dan i skolan inför påsk

Har föreläsning och seminarie idag, ska haka på andra gruppernas ta-igen-seminarie. Så får jag ledigt på tisdag nästa vecka istället =)

Fick det mesta sålt på tradera också! Skit kul! Nu vill man ju bara lägga upp mer och mer =)

Ska skicka ett paket idag också, skickade ett igår då köparen hade samma bank som jag så då gick pengarna direkt in, har sett inbetalning från en till idag... Väntar på tre andra...

Idag är det en sån där dum tid, vi börjar 12. Hur ska man då hinna äta lunch, jag måste ju åka vid 11... Inte direkt lockande att käka lunch kl 10.30... Får väl göra mig ett par mackor och så får jag äta när jag kommer hem vid 16.45...

Finns liksom ingen tid att äta på universitetet heller... Bara en kvart mellan föreläsning och seminarie...

jaja ska sluta klaga nu och klä på mig =)

Inga kommentarer: