lördag 18 april 2009

Tråk lördag...

Har inte känt mig helt ok idag, vet inte varför, mått illa o haft ont i magen... Känt mig nästan förkyld också... allt på en gång...

Planterade om sockerärterna i solen iallafall, mitt i allt när det var ca 4 plantor kvar så tog jorden slut... Så det var bara att åka iväg o köpa mer... Visade sig att jag planterat om med fel jord så det var bara att göra om de andra också... suck... men nu är det klart iallafall, gallrade lite bland tomatplanterna så får vi se om de kommer upp mer eller inte... De har knappt tagit sig medan squashen och sockerärterna har blivit ganska stora... Får se hur det går med det då... Längtar tills jag kan sätta allt i varsin hink o ställa ut det men det är någon dryg månad kvar tills dess...

sålt nästan allt på tradera igen... =) bara en säsong av sex and the city som inte blev såld... den ligger uppe igen så får vi se =)

Dagens höjdpunkt var iallafall ikväll när min minsta lillebror flög upp från soffan då en spindel kröp över hans fot =) Inte bara jag som flippar ut över alla j-a spindlar vi har här i huset =) Inte är de små heller de stora djävlarna =)

Nej ska nog krypa till sängs nu och hoppas att morgondagen är bättre, måste plugga till tentan också, känns som om jag tar den alldeles för lätt bara för att man får ha med sig litteraturen... Plugga måste man göra ändå =) Frågan är bara på vad?

Natti natti =)

Inga kommentarer: