söndag 19 april 2009

Lite piggare...

Känner mig bättre idag, inte helt hundra men bättre...

Sitter o funderar på om jag ska göra mitt omvändning i livet eller inte... Känns inte som om jag har det stödet här hemma just nu... Men det gäller ju bara mig så det är väl inte så konstigt... Har skrivit matsedel för de två första veckorna iallafall så får vi se vad som händer...

Måste måste plugga idag... Har tenta på tisdag o det är ju liksom snart! Känns bara som om det är onödigt då jag får ha all kurslitteratur under tentan som dess utom är en hemtenta, fast vi får hämta ut den på morgonen och så ska den in senast kl 12...

Men jag måste nog läsa på lite iallafall känns det som så man har lite koll =)

Men just nu har jag bara lust att ligga kvar i sängen o kolla på film... Har nog inte sovit så jättegott inatt...

Nä, ska nog lägga mig i ett bad o se om det piggar upp lite kanske =)

Inga kommentarer: