onsdag 1 april 2009

Haft en rolig dag =)

Var med L till stan, vi for runt lite överallt som hon hade ärenden till, lunchade på marieberg o sen efter vidare shopping iväg till frövi och hämta lilleman. Sen skjutsade dom hem mig och stannade ett tag, var trevligt! Vi tog en prommis till affärn då L behövde lite smått. Var så fint väder så man ville nästan inte gå in sen...

Skulle ha pluggat lite mer men det orkade jag bara inte efter denna dag. Tar på krafterna och shoppa, o då har jag inte shoppat nåt alls nästan, bara isglassform och matlåda på IKEA och såjord och frön på Bauhaus. Thats it =)

Imorron är det seminarie på eftermiddan, innan dess ska vi sitta några st och gå igenom övningshäftet, har gjort i stort sett allt.

På fredag ska jag jobba! På min gamla avd dessutom så det ska bli superkul! Längtar

Nu är det iallafall dax för bingen, har försökt sova nu ett tag men det har inte lyckats får se om det går nu =)

Inga kommentarer: