tisdag 21 april 2009

Andra dagen...

Jaha sådär så var andra dagen snart avklarad, men än så länge har jag inte märkt nåt, men jag märker att jag blir mätt efter ett tag, det tar liksom en stund innan det kommer, fast illamående har jag varit idag så kvällsmaten tog det ett tag innan jag kunde fixa...

Men jag ger det två veckor iallafall, så får vi se om det funkar eller inte =)
Inte har det blivit det stora raset på vågen som alla pratar om iallafall =)

Tentan idag gick ok tror jag... Vi får väl se när resultatet kommer... Hoppas bara det inte blir en omtenta, känns som om det vore riktigt trist...

Imorron blir det träning efter föreläsningen, då jädrar ska jag försöka springa mer än sist, hoppas bara de där domningarna beror på att det var för tidigt =)

Nu ska jag krypa ner i sängen o titta på 27 dresses! Köpte den med Amelia idag, älskar den så 45kr för den tyckte jag allt jag kunde kosta på mig =)

Ha de bra!

Inga kommentarer: