tisdag 10 mars 2009

Tråkiga Tisdag =)

Eller tråkig har den inte varit, det är mest nu jag är lite uttråkad =)
K och C kom idag o vi satt alla framför varsin laptop och skrev på våra arbeten, kul att sitta flera och prata. Är nästan klar, ska få in lite mer koppling till kurslitteraturen tänkte jag...

Resten av dagen spenderade jag med att ut o gå med mamsen =)
Riktigt äcklad blev jag när man fick sicksacka mellan hundbajsen på vissa ställen. Mitt på gång/cykelbanorna liksom! Fattar inte varför man inte tar upp efter sin hund! Skärpning! Skönt var det iallafall att komma ut. Men jävlarns vad otränad jag är!! usch vad deppig man blir när man märker hur kondisen har förändrats, eller kondisen är väl inte jättesämre men jag får så ont i benen/benhinnorna när jag går nu så det är inte skönt. Måste träna upp det där!! Får börja ge mig ut och springa igen tror jag...

Sen fick vi lasagne till kvällsmat, riktigt smarrigt! Var längesen man åt det =)

Nu har jag läst det som skulle tills imorron och sitter egentligen bara och väntar på att desperate housewives ska börja, har ju sett avsnitten redan men det är ju så bra =) Har ju en sida här på nätet där man kan kolla på massa olika filmer/tv serier som följer USA tid o de ligger ju lite före oss. Men vissa avsnitt gick inte att titta på så man lär väl följa dem här i sverige ändå..

Det är verkligen ingenting på tv nu innan 21.00. Ja menar den rätte för rosing har jag inte sett och kommer inte se, tål inte den männskan. Bygglov är inte heller sådär jätteroligt, nej lite tråkigt har jag allt nu =)

Nehe, god kväll med er! Jag ska luska ut om kakan mamma bakade är klar =) Måste ju fylla ut det jag gick idag haha =)

Inga kommentarer: