fredag 20 mars 2009

En trött dag...

Vaknade vid halv nio, hade vaknat lite innan några gånger, då hade vikariesamordningen ringt. Rinde upp dem. De undrade om jag ville jobba på tisdag så det ska jag, kul att få lite extra =)

Sen läste jag igenom ett arbete som vi ska läsa lite extra, kommenterade det som jag tyckte o så...

Åkte med mamma o handlade på willys, men var riktigt trött hela tiden... Kom hem, käkade våfflor som var riktigt riktigt gott! =) Mmm =)

Vi började titta på en film men jag kände att det var dax att lägga sig en stund, la mig i min fåtölj o kollade lite på oprah, men sen slumrade jag in =) Vaknade efter dryga timmen, men är fortfarande seg...

Vet inte om jag håller på att bli sjuk igen eller vad det är. Hade ju en hemsk huvudvärk igår eftermiddag. Tror att allt sittande o skrivade vid datorn är boven i det hela. Måste komma iväg o kolla synen...

Nu ska vi käka bakad potatis =) mumma =)

Ha en bra fredagkväll!

Inga kommentarer: