fredag 13 mars 2009

Festliga Fredag =)

Fick veta att examinationen jag gjorde för några veckor sedan, den som det var räknetal i, är godkänd!!! Så jäla skönt!!! Det är liksom den som jag varit osäker på, får väl se om de andra också blir godkända. Har ju gjort tre av fyra examinationer. Den fjärde och sista ska in om nästan två veckor och nästa vecka är det undervisningsfritt så vi kan jobba med den. Det är en paper på åtta sidor ungefär. Jag o B som ska skriva den satt idag och spånade på vad vi ska skriva och så fixade vi litteratur som vi ska använda oss av, så fyra böcker har jag till att läsa på tisdag då vi ska sitta och börja skriva =)

Men det verkar vara intressanta böcker så jag tror inte att det blir svårt.

Men det kör jag igång med imorron förmiddag eller söndag kanske. För idag vill jag bara njuta och ta det lugnt. Ska till min kusin ikväll o kolla på film och sånt. Hon ska färga håret på mig också, behöver verkligen fylla på nu, utväxten är ganska bred känns det som...

Nej nu ska jag lägga mig en stund tror jag o kolla lite på nån dålig serie o bara tänka, fan va bra jag är =) hahaha

Inga kommentarer: