onsdag 4 mars 2009

Oj då...

Har visst inte skrivit på några dagar, eller missade igår =) Har haft fullt upp, igår var jag på föreläsning på fm sen hem till lidonia där jag hjälpte henne att ta med några lådor till huset i min bil =) Vi packade in det o upp lite av det. Sen hem till mig o käka lunch, mamma mös över att ha lilla S i huset =) Han är så go så =)
Sen åkte jag med dem in till stan, jag har fått ta över min brors mobil en sony ericsson w660i, men jag var tvungen att låsa upp den då han har telia o jag tele2. Så det gjorde jag då, sen åkte jag hem med pappa =) Perfekt!

Sen hem o läste nästan en bok tills idag.
Dagen spenderades i förseminarie grupp först och sen seminarie på em. Vi skulle planera ett föräldra möte och det gick ganska bra tycker jag.

Sen åkte jag o klippte mig. Är jättenöjd, blev lite kortare än jag hade tänkt mig från början men det är snyggt!

Sen hem o vidare med mamma till farmor, först handlade vi färg i affärn där. Sen färgade jag håret på mamma =) Hon har nog aldrig riktigt färgat håret förut så det var spännade, lite mörkare blev det men inte så mörkt som jag. Jag måste verligen färga mitt, såg nu hur stor utväxten är... Skit!

Nu är det snart dax att sova, har varit en lång och händelserik dag =)

Natti natti

Inga kommentarer: