måndag 9 mars 2009

Mysiga Måndag...

Eller nja inte riktigt. Har gått med en otäck huvudvärk hela dagen... Mådde illa efter lunchen så jag vet inte om den var helt ok... Smakade inge illa iallafall... Eller så var det kombinationen, pasta med kyckling o sås som var för mycket. Somnade efter jag var hon sjukgymnasten o kände mig lite knepig men jag tror det är huvudvärken som gör att jag mår illa.

Skulle skriva idag tänkte jag. Var igång sent igår kväll och skrev tre sidor så förhoppningsvis är det så ikväll också, annars blir det imorron när två kompisar kanske kommer o sitter o skriver här =)

Var ju till sjukgymnasten idag, det går framåt. Fick en tid om två veckor så det är bara att fortsätta med övningarna så mycket jag kan. Skönt iallafall att det blir en bättring.

Nej nu ska jag ta en datorfri kväll o se om huvudvärken släpper... Funderar om jag behöver glasögon kanske...

Inga kommentarer: