lördag 7 mars 2009

Lördag morron...

Gomorron på er.
Gårdagen skulle jag ju skriva på, men min tremänning är här hemma över helgen och då åkte jag med henne till Stadium Outleten på fm. Sen när jag kom hem var jag så trött o huvet dunka så jag la mig en stund o sen hade hela dagen gått. Jag tror jag tar morrondagen att sitta på.

Outleten hade en del grejer men det är ju fortfarande inte jättebilligt, men visst en tröja för 299 som kostar 599 är ju billigt!

Jag köpte en ryggsäck från everest. Den hade massa massa fack bla ett för datorn. Perfekt, då slipper jag ha med mig två väskor när jag ska ha med datorn till skolan...

Men träningsskor som jag var ute efter hade de inte så jättemycket, inga storlekar passade, ett par som jag tänkte ta först men insåg att de var lite för stora... Inte bra att ha stora skor inte =)

Idag blir det hem till farmor, vi skulle frosta ur hennes frys och så skulle hon bjuda på mat.
Nähä lite frukost på det här kanske...

Inga kommentarer: