torsdag 12 mars 2009

Tokiga torsdag aka Craazy Thursday =)

K tyckte jag skulle kalla det crazy thursday men då stämmer ju inte mönstret haha så det får bli tokiga torsdag =) Har ni listat ut vad det är än?
Denna torsdag har jag iallafall gått upp hyfsat tidigt för att vara jag och ledig. Åkte med mamma o handlade på willys imorse, gjorde sista putsningen på arbetet och skickade in det.

Sen tog jag mig i kragen efter lite backning från L och gick ut och gick, solen tittade faktiskt fram ett tag så jag gick en längre runda, var ute ca 1 ½ timme =) Skönt var det iallafall =)

Sen så har jag läst det som skulle tills igår, lagat mat och nu tagit en liten tupplur. Lite sent dock så jag hoppas jag kan sova ikväll.

Imorron får vi hämta en utav hemtentorna. Får se om jag är godkänd eller inte...

Nu ska jag ta och duscha om ett tag tror jag, eller om det blir imorron bitti... Jaja sluta skriva ska jag iallafall göra =)

Inga kommentarer: