söndag 22 mars 2009

Snart är denna vecka slut...

Redan söndag, det går fort.

Har inte gjort sådär jättemånga knop i helgen, har haft mycket ont i huvudet så... Hade ju det i fredags o sen igår eftermiddag fick jag sådär jätteont igen, skulle ha åkt in till stan till kompisar men det blev att vara hemma. Måste nästan gå iväg nu och kolla min syn, synd bara att det ska vara så dyrt...

Idag vaknade jag o var lite halvdan men det blev bättre men jag känner nu igen i skallen att det är lite tjockt så att säga =) Har varit hos L och fikat och haft mig. Fick en sån fin sparbössa av henne, jag har nämnt att jag vill ha en sån som man måste öppna med konservöppnare och hon hittade en sån på nisses av alla ställen =) Jättefin med en nalle på...

Sitter o kollar mailen om vårt arbete kommit tillbaka än... Vi ska ju sitta med det imorgon. Jag ska jobba på tisdag så vi gör allt imorron så får vi se hur det går på onsdag på redovisningen.
Undrar bara om vår lärare lägger upp nån mer flik till vår grupp så man kan lägga upp det där sen på tisdag förmiddag.

Nehe, nu ska jag surfa vidare...

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till nu gumman!! Sitter och haller tummarna for er!! :D