måndag 30 mars 2009

Ny kursstart o trevligt sällskap =)

Har precis kommit hem efter att ha varit i skolan och sen hälsat på L med familj =)
Fick sällskap i bilen hem o det behövdes var så arg o irriterad när jag åkte hem så jag behövde blåsa ur lite ånga =) Hade ett par snackisar bakom oss på föreläsningen så jag höll på att krevera! Men det släppte när vi kom utanför stan =)

Jaha då har denna kurs startat då, verkar bli lite krångligt o så men bara att kämpa på. Tror kanske att det kan bli lite roligt iallafall när man kommer in i det, lite trist bara att jag inte hamnade med alla dem jag ville men men man kan inte få allt =) Det är ju inte så många tillfällen som är seminarier så det ordnar sig =)

Sen åkte jag o hämtade L o drog hem till dem, vi hämtade S på förskolan o hem o lagade mat. Käkade jättegod kyckliggryta. Tittade på en del kort, tänkt att den mannen varit så liten =)

Visade L hur man kan få en snyggare blogg så kika in o titta på den, tyckte den blev jättefin =)

Nu ska jag titta vidare på familjen annorlunda! Idag är det ju bröllop! =)

Inga kommentarer: