fredag 27 mars 2009

Litteraturjakt igen...

Satt från halv nio imorse o jagade upp mig att jag inte skulle få tag i böckerna i tid. Nu har jag hittat en iallafall, fick åka till lindeskolans bibliotek o låna den =)
Den andra boken sitter jag fortfarande o letar efter, men de jag svarat på har hittills varit sålda redan...

Sen åkte jag o hämta mina skor från min förra vfu plats =) Min vfu lärare var inte där men andra som jag jobbat med var där så jag pratade lite med dem =) Sen hem o till sjukgymnasten.
Han var så nöjd med mig så jag behöver inte hålla på att gå till honom någe mer, utan jag ska fortsätta som jag gjort hela tiden och det kommer ta ca 6 månader innan det har läkt. Kan åka dit och göra några övningar vid en maskin där så det kommer jag nog göra, gjorde en del nu idag men skit vad jobbigt det var =)

Nu har jag mumsat på våfflor till lunch, åt ju inga på våffeldagen så det var gott men guud vad mätt jag blev! Får nog ta o vila ett tag nu tror jag...

Helgen blir lugn faktiskt, konstigt va =) På söndag ska jag o en kompis till en annan kompis. Det ska bli kul! Annars blir det lugn idag och på lördag, ska nog passa på att läsa lite tror jag, har en bok kvar från bokrean...

Vad ska ni hitta på i helgen då?

Inga kommentarer: