söndag 1 mars 2009

Mysig lördag och softar söndag =)

Gårdagen spenderades först med L o J i deras nya hus, hjälpte till att plocka upp litegrann som de hade med sig och sen åkte vi till nisses o L hittade nya fina gardiner =)

Kvällen spenderades sen med tjejerna i stan framför melodifestivalen, pizza och godis också så klart! =) Men fy att man aldrig lär sig att sluta äta när man är mätt, var så mätt så både jag o C fick lägga oss på golvet och hämta luft haha =) Var alldeles svullen när jag kom hem =)

Idag blev det IKEA med mamma o lillebror, hon skulle titta på matta o gardiner men hittade inget av det utan jag köpte en inflyttningspresent till L o J och en matlåda som jag letat efter, nu fanns de =)

Sen till elgiganten där lillebror skaffade sig en ny mobiltelefon. Får se om jag köper hans gamla eller hur jag gör... Vet inte än hur jag ska göra... Annars skulle mamma ta den, pratade med en av försäljarna där och jag måste köpa en utan abbonemang om jag vill ha kvar mitt abbonemang så det blir att spara om jag ska kunna köpa nån... De slutade ju med mitt abbonemang när de kom på att de förlorade på det =) Så billigt är det =) O det gick ju ut i år, bindningstiden alltså men jag vill ha kvar det...

Jaja resten av dagen blir i sängen eller soffan, är ganska trött efter den missade sömnen i tors/fre, tycker jag borde ha sovit igen det nu men icke...

Ha en fortsatt mysig söndag =) Jag har några filmer som jag inte sett än som jag tänkte kolla på =)

Inga kommentarer: