måndag 2 mars 2009

Lunch dejt o sjukgymnast besök...

Dagen gick fort idag, men skit va trött jag har varit, första halvan på föreläsningen kände jag bara att inget gick in utan jag var så trött i skallen så jag satt mest o lyssna =) Andra halvan gick det bättre, kan ha o med att det var mer intressant också =)

Sen åkte jag till Lidonia där vi åt lunch och tittade på Patrik 1.5. Såå bra alltså! Gustav Skarsgård gör sin roll så jädra bra!!

Sen åkte jag i full fart hem, trodde jag skulle bli sen men jag hann! Hade tid hos sjukgymnasten, fick nya slangar, hehe två till o med, jag tappade ju bort den förra =) så nu ska jag hårdträna i en vecka. Har fått tid på Måndag igen så det gäller att ligga i nu =)
Han är bra, nu förklarade han precis vad som är felet, jag hade med mig min röntgen resultatlapp som han läste och förklarade, han till o med visade bilder hur det ser ut osv haha =)

Nu är jag hemma och tänkte ta och plugga lite, har lite att läsa till på onsdag så...

Inga kommentarer: