söndag 29 mars 2009

Mysig dag med fina vänner

Idag gick jag upp vid 9, hämtade M o lilla M, drog iväg hem till L. Där var vi och pratade o skrattade en massa, M&M blev hämtade för att åka vidare efter ett par timmar och jag stannade ett tag till, efter ett tag åkte vi till nisses och handlade lite, jag köpte påskmust! Hehe två stycken till och med. Men för tio kr styck inklusive pant så passade jag på =) Det är ju så gott.

Hem sen och gjorde dubbelmackor i järnet. Magen är i olag just nu efter en sovstund. Vet inte riktigt vad det är. Snart är det iallafall dax att käka kinagryta, det är inte fy skam inte. Gott i gotti =)

Imorron börjar en ny kurs. Har iallafall fått tag på några böcker till början så får hoppas bara att en kommer imorron... Har iallafall en del lånade men de flesta är till nästa kurs. Men pengarna för sommardäcken är undansatta, hoppas bara det räcker... Men några böcker till är det iallafall som jag måste fixa...

Jaja nu är det dax att sluta. Singing Bee är på nu =

1 kommentar:

Candie sa...

Det verkar ha vart en hel del jakter pa litteratur for dig gumman. Du har hittat de du behover ha nu? Vad skont att sjukgymnasten ar nojd och att du fick ett svar pa vad huvudvarken berodde pa. Min laptop och min dotters skrik ar mina experter pa en rejal spanningshuvudvark hahah

Jag blir sa hemskt hungrig nar jag laser din blogg. Kinagryta, vafflor, svensk kinamat (hur kinamat smakar annorlunda och tillagas annorlunda i UK Sverige har jag aldrig fattat). och paskmust!! :D *mumsmums*

lycka till gumman med allt!
kram kram