måndag 23 mars 2009

Mår bläää....

Vi är äntligen klara med arbetet helt nu. Har delat upp vad vi ska ha med i redovisningen o sånt. Fick tyvärr sån där huvudvärk igen... Är såå trött på det just nu, ska ta mig i kragen och kolla synen nu, kan inte hålla på så här. Men nu mår jag mest illa och har lite ont i magen... Vet inte vad det kan vara, eller om jag helt enkelt får migrän attacker, det kan man ju få i flera dagar, jag är ju inte den som vilar helt ordentligt så det är kanske det som måste göras nästa gång, det har jag iallafall gjort sen jag kom hem idag.

Men imorron ska jag ju jobba så då vill jag verkligen inte må pyton... Nej nåt måste göras för inte går det att må så här inte. Det dumma är ju att emellanåt mår jag ju bra... Konstigt, jag tippar nog på att det är synen iallafall... Skelar ju lite så det kanske också har en del i det...

Synd bara att det ska kosta skjortan att kolla synen...
Måste veta hur mycket sommardäcken går på innan jag kan fixa nåt annat, litteratur ska ju också köpas så... suck...

1 kommentar:

Anonym sa...

men kan du inte ta beyonce pengarna till synundersökning? :) krya på dig