onsdag 11 mars 2009

Onödiga onsdag...

Ser ni ett samband denna vecka?? =)

Seminariet var så onödigt idag tyckte jag, läraren sa till o med att det inte var för förskolan, den boken... Sååå dåligt! Men jag lyckades knäcka en nöt som han visade innan de andra, eller så hann jag bara före =), har nog lite logik i hjärnan men sen när jag skulle förklara så var det värre =)

Sen har jag lagt det sista på arbetet, väntar nu på att några ska läsa o ge domen. Är lite osäker på en del så jag hoppas de är ärliga =)

La mig i badet nu ikväll o började i sjöjungfrun av Camilla Läckberg. 1.5 timme senare var vattnet kallt och boken klar. Gud va bra den var! Kan knappt vänta till nästa som ska komma efter sommarn tror jag...

Nu är det iallafall dax att sova. Ska upp vid 8 imorron, mamma o jag ska åka o storhandla vid 9 innan hon börjar jobba.

Natti natti på er =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du borde ju ha Craaaazy Thuuursday idag, som dom har på morgonpasset.. :)