torsdag 26 mars 2009

Firande igår och litteratur jakt idag.

Vi firade ju igår att vi var klara med mattekursen =) Först käkade jag kinamat med en kompis, sen drog jag o hämtade k och iväg till pitchers. Vi var några stycken som satt o drack o pratade en massa o hade det riktigt trevligt =) Jag höll mig då till fanta då jag skulle köra hem o det var nog lika bra annars hade jag nog somnat där jag satt =) Var riktigt trött när jag körde hem men med musik på högsta volym och galandes för full hals så höll jag mig vaken =)

Idag vaknade jag med ett ryck 9.30 av att telefonen ringde. Brorsan som undrade vad jag ville när jag ringde igår... Morr...

Satte mig o letade litteratur på kurslitteratur.se. Har svarat på två böcker men än så länge har inte annonsören svarat, lite irriterande då jag behöver dem till på måndag... Men får väl hoppas att de svarar ikväll så de kan skicka böckerna imorron eller nåt sånt...

Sen in till universitetet med K o hämta en bok som jag reserverat på campus bokhandeln. O så lämnade jag in en hel hög med böcker till försäljning... Får hoppas att de blir sålda bara...

Sen lämnade jag tillbaka en del på biblioteket, in på akademibokhandeln då K skulle köpa en bok, jag köpte 10 färgpennor, de var rea, 10 kr st =)

Sen iväg till marieberg o ikea =) Solglasögon blev det för mig då mina älskade gått sönder... Sen käkade vi på Rosalis Deli på aspholmen, gott men lite flottigt var det nog o massa mat, blev alldeles proppmätt... Sen hem o städade på lite irritation, blir så när mamma har pms och jag har pms... Hmm. inte lätt =)

Nej nu ska vi åka och storhandla, imorrn ska jag til sjukgymnasten =)

Inga kommentarer: