fredag 1 maj 2009

Elfte dagen...

Bara tre dagar kvar på fas 1 =)
Hade en jätterolig kväll igår hos K, många människor, massa skratt o musik =) Superkul! Fast jag var nykter så levde vi om =) Jag säger det, spotify is the shit =)

Kom hem 2.45 ungefär och lagom trött man var sista biten, var nog inte helt säkert att åka hem då men jag kände mig inte trött när jag åkte... Men hem kom jag och det var bara att lägga sig direkt, somande väl vid 3.30 eller nåt sånt =)

Idag blir det att skriva på hemtentan igen, har bara 3 frågor kvar att svara på sen ska det skrivas om lite på andra frågor så det ser bra ut =) Men vore skönt om alla tre frågorna som är kvar blir klara idag iallafall. Så kan jag putsa på det i helgen sen =) På måndag är det ny kursstart och då ska tentan lämnas in.

Nej dags att sätta fart =)

Ha en bra dag i solen! Ska nog rappa på så jag också kan sitta en stund =)

Inga kommentarer: