onsdag 6 maj 2009

Femtonde och sextonde dagen =)

Nu så, jag mår bara fint, träningen går bara bra och maten går också finfint =) Äter mest kolhydrater till frukost och sen försöker jag undvika till lunch och middag, -5kg på lite drygt två veckor, de ni! =) Idag blev det typ en halv dl råris till middagen som var köttgryta så det var första gången jag åt på kvällen, men jag hade precis kommit hem från en snabb promenad på 45 min och jag orkade verkligen inte ställa mig o stek zuccini... Så det blev ris som redan stod på bordet, men det var råris iallafall =) Denna vecka blir det iallafall träning hela veckan utom lördag och söndag, det kan hända att det blir promenader då men det är inget jag känner att jag behöver då =)

Hade en bra dag igår, även om det var kallt och regnade, satt ju i måndags och skrev ut så mycket texter och sånt till kursen så bläcket tog slut. Så igår tänkte jag åka in o köpa nytt. Men först åkte jag o K och tränade som vanligt, sen tog vi en roadtrip till askersund där k skulle hämta ut en bok på bibblan =) Var verkligen inget fint väder så våra planer att gå efter hamnen med varsin glass de sprack, vi gick eller snarade marscherade efter hamnen en liten bit men det blåste så och regnade så det var inget skönt alls... Men jag fick se lite av askersund iallafall, där har jag nog aldrig varit iallafall inte i de centrala delarna =)

Sen åkte vi mot örebro igen, vi stannade till på marieberg där jag köpte bläcket på clas ohlson och k skulle kolla på nice där hon fått presentkort. Sen åkte vi hemåt och jag drog hem o käkade lunch, riktigt gott, kl var närmare 15 när jag kom hem så magen kurrade bra...

Sen så slappade jag mest hela dan. Var så trött sen på kvällen men som vanlig kommer jag på hundra saker jag ska göra så det blev lite sent ändå =)

Idag vaknade jag kl 9! Skönt! Satt o pluggade en del på fm, läste allt till imorron... Sen så åkte vi o storhandlade när mamsen slutade, var ett skönt avbrott men jag kände att jag var riktigt trött... Men när jag körde hem så kände jag mig piggare och kände verkligen att det skulle vara skönt att komma ut så det gjorde jag ju, hade sällskap i headseatet nästan hela vägen =) L ringde alldeles i början =)

Nä nu ska jag fixa lite här hemma, måste packa väskan inför imorron, både skolväskan och träningsväskan, vi ska träna på morronen innan vi börjar så det gäller att ha med sig allt, jag brukar glömma massor med saker hela tiden =)

Ha en bra kväll hörrni! =)

Inga kommentarer: