onsdag 20 maj 2009

Ja vet!

Jag är en sån där som jag själv inte tycker är rolig, jag uppdaterar inte så ofta längre. Men jag orkar bara inte varje dag, får ju vissa perioder så det är roligt men just nu är det inte det, träningen tar ganska stor del av dagen då jag oftast är trött när jag kommer hem, sen har det varit väldigt mycket i skolan att läsa o så... Men jag ska försöka skärpa mig jag lovar =)

Idag tränade jag som vanligt på morronen, sen hade vi seminarie som var intressant men jag var så trött o tung i skallen efter... Följde med K och C till marieberg en stund. C skulle hitta en kjol vilket hon gjorde så det var ju bra, synd bara att man hittar massa saker själv när man verkligen inte har några pengar. Denna månad har varit extremt fattig... Har inte haft så här lite pengar kvar i slutet på ett tag... Men men kommunen missade ju att betala ut för en dag som jag jobbade i mars så den saknades ju, men den kommer ju nu i maj med det jag jobbat i april så det blir en redig hacka extra =) Man får ju mindre csn i maj så det är välbehövt =)

Ska bli skönt nu att vara ledig i fyra dagar, bara slöa och slappa o kanske träna lite, men det får nog bli här hemma... Kostar så med bensin om man ska sitta och åka och nu har jag nästan ingen kvar o inte mycket pengar så... Längtar till CSN på måndag! =)

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Sunes Jul, så jädra roligt =)

Inga kommentarer: