måndag 11 maj 2009

Måndag

Jaha, då var helgen definitivt slut. Vaknade med en skum nackspärr imorse, sitter liksom på hela baksidan av nacken, så jag kan röra mig åt sidorna men det gör ont när jag böjer framåt eller bakåt... Lite skumt är det allt...

Åkte och tränade ändå, tyvärr så var orbitrekarna upptagna så jag fick först cykla sen gå på löpbandet, försökte springa men det gick inge bra, o sen körde jag på en annorlunda orbitrek, den har fasta armar så den är inge rolig alls...

Har suttit på univeristetet med k idag och läst en hel del, läste i typ 2.5 timmar sen var bådas huven slut... Så då åkte jag hem, vilade en lååång stund men typs halvsov en kvart... Satte mig sen o läste det sista, har fortfarande en text kvar till imorron men den är bara på 13 sidor så tänkte ta den nu, sitter med värmedyna på nacken, ska se om det hjälper...

Imorron blir det att plugga, har seminarie som vi dessutom ska hålla i =)

Näpp, tillbax till böckerna...

Inga kommentarer: