onsdag 13 maj 2009

Redan Onsdag!

Körde järnet idag på gymmet, drygt 40 min på orbitreken, upptäckt nu att man kan ha motstånd så jag hade mellan 5-10 som motstånd, var alldeles rödflammig hela jag efteråt, såå skönt! Försökte på lite rodd också men min axel mår nog inte så bra av det... Skönt att stretcha sen iallafall =)

Åkte sedan till uni och satt med U och skrev vår paruppgift, var ganska effektiva så vi var klara vid 12.30 ungefär =) Åkte hem och la mig en stund, hade en hemsk huvudvärk, lyckades slumra till en stund iallafall, vaknade av att armen somnat på ögat och ena ögat var alldeles suddigt hahah =) Jag lyckas med det mesta. Käkade blomkålsgratäng med skinka o zuccini till middag, sen fick jag ett ryck o gick ut och gick med mamma! Gick väl kanske en 45 min eller nåt sånt... Inte ofta jag känner för att motionera två gånger på samma dag inte =) men jag känner verkligen hur kul det är just nu att träna! Mår så bra av det! Ger mig till o med ut och går när jag inte åker in till gymmet.

Imorron får ni heja på mig och mina kompisar då vi ska springa/gå vårruset. Får väl se vilket jag gör =) De där jädrans benhinnorna känna tyvärr av när jag går för fort så jag vette sjutton, och springa orkar jag definitivt inte hela vägen...
Jaja det blir nog bra till slut =)

Har mumsat på några vindruvor nu men det var så många som var fula, trist med sånt tycker jag! Nej, ska ta o glo vidare på tvn, bloggar kanske från vårruset imorron =)

Inga kommentarer: