söndag 24 maj 2009

Söndag, igen...

Tänk att helgerna ska gå så fort, ändå har man varit ledig fyra dagar i rad.
Vad har hänt under helgen då? Jo det har varit väldigt skönt att vara ledig så mycket kan jag säga =)
I Torsdags så såg ni ju bildbevisen vad jag gjorde hela dagen! Äntligen är mina planter ute och de verkar trivas trots att det har regnat mängder sen de kom ut =)
I Fredags så åkte vi på en dagsutflykt till Vingåker Factory Outlet, var faktiskt ganska stort, större än jag trodde =) Men billigt var det väl inte, eller jo billigt för att vara märkeskläder men för en annan så var det inte jättebilligt, men jag köpte en sportBH iallafall, en salming så den ska väl vara bra =) Var i Iittala outleten också och där fanns det en massa fint! Blir att åka dit flera gånger...
I Lördags så skulle vi åka till Gränna över dagen! Jag älskar Gränna, tycker det är en jättemysig stad, men min mage gjorde uppror på natten innan och morronen så jag kände inte direkt för att åka, så jag blev här hemma helt själv istället vilket iofs var ganska skönt =) spenderade mest dagen i sängen framför tvn =) Sunes Jul är verkligen rolig kan jag säga =)
Idag då så har jag varit ute och gått med L och hennes son S. Vi gick en runda på ca 6 km som tog nästan 2 timmar, då gick lilla S en hel del, eller rättare sagt sprang =) Riktigt trevligt var det iallafall så det får vi göra om fler gånger =) Nu så funderar jag lite på vad jag ska göra men eftersom CSN inte kommer in förrän imorron och min plånbok o bil ekar ganska tomt på både pengar och bensin så blir det nog inte så mycket mer idag =) Men en liten tupplur skulle inte sitta fel just nu heller =)

Imorron blir det att komma igång och träna som vanligt igen hoppas jag... Kände nu i magen när vi gick att det körde lite men jag vette sjutton var det är... Men det suger i träningstarmen så lite träning blir det nog iallafall =) Vart still alldeles för mycket nu känns det som =)

Inga kommentarer: