måndag 4 maj 2009

tolfte, trettonde, fjortonde och femtonde dagen =)

Jag vet att jag inte varit så duktig att blogga på sistone =) Men har haft fullt upp med den här monster hemtentan så jag har liksom försvunnit in i det =) Så det har jag gjort de senaste dagarna, suttit vid datorn och skrivit. Men nu är den inlämnad så får vi se hur det blir med det. Det var väldigt skönt iallafall på dan idag när jag lämnade in den, kan man sluta tänka på det =)

Ny kurs startade idag också, verkar helt ok faktiskt. Tror det kan bli riktigt bra faktiskt, skönt också att jag inte behöver köpa mer än en bok, alla andra har jag lånat på bibblan eller av kompisar =) Skickade efter en bok nu så jag hoppas den hinner komma till på torsdag, ska vara läst till på fredag =)

Maten går också bra men jag har kommit fram till att det inte är värt att ha ett hemskt humör hela tiden så jag ska köra fas 3 direkt och mer bara dra ner på kolhydrater så mycket jag kan och bara ha en unnardag i veckan, men jeansen sitter lösare och min älskade dunväst som var min present till mig själv när jag gick ner mycket förra gången sitter lösare o går att stänga utan pust o stånk =) -4kg på två veckor =)

Men nu är det bara att trappa upp träningen, den har verkligen fått lida nu när jag haft denna tenta, har verkligen bara suttit vid datorn i typ 6 dagar så jag har inte tränat sen i måndags förra veckan, men idag tog vi en runda runt oset efter föreläsningen, jag o K o C, var riktigt skönt att röra på sig o de hurtbullarna som går mycket fortare än jag gör ju att jag verkligen får hänga med, det är bra =)

Nu ska jag ta o vila lite, imorron blir det plugg inför seminariet på fredag =)

1 kommentar:

Krikkan sa...

men först blir det ROADTRIPP!!!! :)