måndag 18 maj 2009

Tränade...

... gjorde jag imorse, gick sådär, tror jag måste äta nånting innan annars mår jag bara illa... Men körde iallafall 30 min på level 15 =) Svettigt var det =) Stretchade och bastade sedan, var på sånt dåligt humör imorse så jag funkar bäst själv då, K tränade lite längre...

Sedan käkade vi frukost hos henne, var på mycket bättre humör då. Åkte sedan till universitetet och hade seminarium, var faktiskt ganska intressant. Man fick sig några bra tips tyckte jag. Började fundera lite på mitt ex arbete till denna kurs också så jag tror jag vet vad jag ska skriva om... Iallafall ungefär =) Men det är ju tvp veckor innan det ska in så jag hinner ju ett tag till =)

Käkade lunch med L på stan, himla trevligt, vi var på Java, jag bara älskar deras sallader! Kycklingsalladen med bulgur är såå god! Mätt o belåten åkte jag sedan hem, kom hem o la mig i sängen o surfade o kollade på tv en stund, slumrade väl till en kort stund iallafall. Ska sätta mig och läsa en del om ett tag. Har en del o läsa till på onsdag o då ska jag inte göra som i helgen att skita i att läsa på hela helgen så sitter man sen med 200 sidor att läsa sent på söndag kväll =) Nä nu tänkte jag faktiskt vara lite före =) Tänkte ta språkväven ikväll iallafall =) Den är faktiskt himla bra =)

Imorron är det bara en föreläsning, ganska skönt. Men trist att bara åka in för det. Men då kan jag ju träna innan så det är ju bra =) Känner mig dock inte i toppform, vaknade alldeles varm men ingen feber. Sov ju inget vidare inatt då jag vaknat hundra gånger av denna jädra allergi. Får väl se hur det blir med det. Nä ska ta tag i läsandet om en stund, surfa lite först kanske =)

Inga kommentarer: