måndag 25 maj 2009

Ny vecka!

Tänk jag går bara denna vecka och sen nästa vecka, sen har jag sommarlov! Eller ja, sommarlov och sommarlov, jag ska ju jobba hela sommaren så... Men inget mer pluggande iallafall =)

Ska läsa lite tills imorron men ena texten som jag börjat på är så tråkig! Hoppas den andra är bättre. Var iallafall på en föreläsning som var bra idag, föreläsaren var faktiskt bra! Innehållet också men det kändes lite hoppigt ibland då hon hoppade över en del för att hinna med annat... Men det var bra och intressant, tyvärr så fick jag en sån huvudvärk på slutet så jag kunde inte riktigt koncentrera mig, åkte direkt till IKEA sen och handlade mors dag presenten =) Hoppas hon gillar den bara =)

Skönt iallafall att man fått CSN även om det var 2000 mindre än vanligt men jag får en redig extralön för det jag jobbat också så jag har mer än vanligt denna månad, härligt! O om några veckor kommer ju skattepengarna också! Kan ju inte bli bättre! Fast ska spara det mesta av det till aug då jag ska till Ullared! Tjoho! =)

Tränade imorse iallafall och körde verkligen järnet, var alldeles färdig när jag var klar! =) skönt kan jag säga =) Ska träna imorron också innan seminariet. Ska hem till en kompis som jag inte sett på väldigt länge efteråt, hon har till o med fått barn för 2 månader som jag inte sett heller. Ska bli kul! Vi var ju jämt när vi gick i högstadiet =)

Så nu ska jag väl ta tag i att läsa det sista. Lika bra så kan man slappa resten av kvällen sen =) Kanske ta en promenad också... Men jag har inget bra i min mobil/mp3. Behöver uppdatera den nu när ljudboken är slut =) Tycker det är perfekt att ha en ljudbok i den, men idag körde jag bara musik och när Nickelback - Gotta be Somebody kom så körde jag för fullt. Den är verkligen en pigga upp låt, ville nästan sjunga med där o till alla få låtar som jag har där men det tror jag inte resten av folket på gymmet skulle uppskatta haha =)
Nej som sagt, läsa skulle jag ju göra =)

Inga kommentarer: