söndag 31 maj 2009

En jädra varm söndag!

Skit vad varmt det är nu! Vi har 28 grader ute ungefär lika inne där nere och här uppe är det mycket mer över 30 skulle jag tippa på! Skitvarmt!
Har varit med en kompis dotter på bio idag! Tror hon blev glad och nöjd med det hela, hon fyller sex om två veckor men vi gick nu för jag visste inte riktigt hur länge den här filmen gick. Det var Hanna Montana - the movie. Hon älskar hanna montana och har massor med hanna saker bla en peruk =) Så jag tror hon gillade den, hon behövde nog mest låta det sjunka in. Jag tycker faktiskt filmen var bra, den hade en bra story men hon var nog lite för ung för att fatta hela poängen tror jag...

Gårdagen spenderades mest hos bror min och hans tjej, hon fyllde igår och min bror fyller nästa helg så de hade slagit ihop det och hade som en liten grillfest, vi var på hans jobb o satt på en balkong kan man säga eller snarare som ett tak mellan två hus =) Varmt var det men det fläktade skönt så inte kände man av så mycket att det var för varmt =) Så naturligtvis brände jag mig både fram och bak på axlarna och bröst/rygg. Hade alldeles för jobbigt att sova inatt... Så idag blev det solkräm på, men jag var inte så mycket i solen, blev mest när vi gick till o från bion o bilen =) Igår kväll var jag hos kusinen. Var himla trevligt, man fick prata av sig en del och så kollade vi på fyra bröllop och en begravning. Har faktiskt aldrig sett hela nån gång, bara typ början och slutet. Var faktiskt ganska rolig! =)

Nej ska packa färdigt inför imorron, ska åka in och skriva på mitt arbete som ska in på onsdag morron. Har inte direkt börjat än så det är väl dax nu =) men jag jobbar bäst under press. Kan inte sitta alldeles för många dagar innan.

Ja just det, har fått tillbaka hemtentan from hell nu och jag klarade mig!!!! O dessutom en bra bit över godkänd gränsen, nästan VG till o med! Helt sjukt, trodde faktiskt att jag skulle kugga på den så nu har jag alla poäng som jag tagit, bara denna kurs kvar men den är ju inte avklarad än heller =) Tänk, nu har jag tagit mer än hälften av de poäng jag ska ta under min utbildning, bara 1½ år kvar sen är jag klar! Sjukt!

Ha en fortsatt bra kväll hörrni så kanske jag skriver imorron eller bloggar från mobilen om ni har tur =) Om en vecka ska jag börja jobba igen också. Skit!

Inga kommentarer: