lördag 16 maj 2009

Lördag!

Jag kan fortfarande inte fatta att vårruset gick så smidigt och fort, tyckte inte att det var jobbigt alls nästan, förutom på slutet när jag sprang haha =) Men jag är jätteglad att jag nådde mitt mål som var under en timme =) o på 55 min var jag i mål, då gick jag istort sett hela vägen och joggade bara den sista lilla biten =)

Igår var det föreläsning, den var helt ok, men ganska tråkig de första 1,5 timmen, men den sista timmen var bra =) Hon hade kunnat hoppa över det i början och startat med det som hon pratade om i slutet för det var intressant och det kändes som att hon hade kunnat prata mer om det =) Sen åkte jag till marieberg o köpte en present till K som fyllde i tisdags, ska ju till henne idag på födelsedagsmiddag =) Men hon fick den igår då jag var hos henne hela kvällen, skulle vara chaufför åt L på natten där så jag kände inte för att åka hem emellan. Men vid halv tolv kliade det hemskt i ögonen så då ringde jag L o sa att jag var nog tvungen att åka inom en halvtimme, men ändå klarade jag mig bra, kunde ju vara där hos K i flera timmar innan jag kände av katterna... Har faktislt gått bra på sistone, visserligen äter jag ju allergimedecin hela tiden nu mot pollen men ändå =)

Så jag var väl hemma vid 1 ungefär tror jag, men var alldeles svullen i ena ögat när jag kom hem så det var att lägga sig direkt. Kliar idag också men det beror nog på pollen... Pappa klipper gräset just nu och det är bland det värsta för mig, så jag ska nog undvika att sola en stund idag...

Ska in o träna sen innan jag ska hem till K, tränade igår också innan föreläsningen... Sen blir det gottigotti ikväll gissar jag på =)

Ha en bra lördag, funderar på att ta en tur till nisses o köpa skrivarpapper...

Inga kommentarer: