lördag 9 maj 2009

Lördag...

Då är det helg igen, tänk vad veckorna går fort! Bara 4 veckor kvar sen har jag sommarlov! Eller sommarlov och sommarlov, jag ska jobba hela sommaren =)

Gårdagen var rolig, tränade kl 7 på morron, gick faktiskt bra, men jag har ju skavsår på en häl så jag kan ju inte ha träningsskorna än så jag kör ju med strumpor på orbitreken så jag körde 35 min sen hade jag blåsor under också... Fy fan vad ont det gjorde. Körde 3 min rodd också och sen cyklade jag 6 min också... Så jag får nog vara nöjd. Ska köra mer nästa vecka när jag kan ha skor igen... Sen hade vi seminarie, det var faktiskt intressant, vi satt och läste varandras uppgifter o sen presenterade vi varandra för de andra...
Slutade vid lunch och då åt vi lunch några st, hämtade ut grammatiktentan som jag blev GODKÄND på!!!!! TJOHO!!! Vart sååå glad! Nu är det bara den andra tentan som vi väntar på...
Sen åkte jag hem till en kompis, lyckades ha glömt mina nycklar (har nycklar hem till henne) så det blev att åka hem till C innan hon slutade...

Åkte och hämtade henne när hon slutade och vi åkte hem till henne, jag ville fira att jag klarat tentan så vi beställlde pizza. Jag beställde en calzone med extra ost och skinka, när den kom så skärde jag bort hela locket och åt mest fyllningen, lite bröd slank ner också men inte så mycket, väldigt stolt över det, kunde lika gärna ha glufsat i mig allt bröd...
Men fick så jävla ont i axeln så jag åkte hem efter ett tag... Kunde knappt köra hem....
Tog en stark sak som inte hjälpte först men nu när jag vaknade så var det borta, inget ont alls... Så på nåt sätt hjälpte det väl =)

Idag vet jag inte än vad det blir, det visar sig...
Just nu tittar jag på gilmore girls och käkar frulle =)

Ha en bra dag och håll tummarna att solen stannar och är varm idag =)

Inga kommentarer: