onsdag 4 februari 2009

Vårdcentralbesök...

Jag tog mig direkt till vårdcentralen efter jag kommit hem från universitetet. Sköterskan var riktigt snäll o förstod hur jag mådde men proverna visade inget i halsen och sänkan var bara en aning förhöjd, alltså virus o inte några bakterier. Men skulle jag få ont i sidan eller ryggen eller febern skulle öka o hålla i sig i flera dagar så skulle jag ringa igen... Men hon sa verkligen att sjuk är du ju =) det är nog första gången en sköterska tagit en på allvar =) börja nästan grina för att hon var så go =) det visar nog hur dålig jag är... Så nu ligger jag här i sängen och ska bara vila idag och imorron. Måste helt enkelt inse att jag är sjuk och inte kan hålla på o flänga runt som jag gjort de här sista månaderna... Men det är svårt när man vet vad som ska göras och har det i huvet hela tiden... men som sagt idag ska jag inte tänka på nåt!
Så nu ska jag lägga ifrån mig datorn och försöka sova lite...

1 kommentar:

hannas sa...

du har en utmärkelse hos mej :)