tisdag 24 februari 2009

Lång dag!

Fast klockan inte är så mycket... 6.40 hämtade jag upp K, sen iväg o hämta C innan vi kom iväg till bokrean, hittade 3 böcker. Sen iväg o käka frukost hemma hos K, mysigt att åka iväg o käka frukost =) Sen iväg till stadsbibblan o träffa de som jag ska redovisa med på torsdag.
Skönt iallafall för nu är vi klara med det, ska väl kolla igenom det imorron o läsa på innan. Sen ringde de från mitt gamla jobb så jag ska jobba imorron =) Det ska bli jättekul, var alldeles för längesen som jag jobbade =) Visserligen bara mellan 10-13 men det ger ju några slantar mer i plånboken =)

Fick hem filmen Patrick 1,5 idag också!! Ringde L o sa det, vi har sagt att vi ska ses o kolla på den när den kom o nu är den här =) Har velat sett den länge, men jag är så glad ändå för på fredag ska jag ju på bio!! Män som hatar kvinnor!! "längtar"

O idag är det tydligen fettisdagen, tror vi skulle köpa hem semlor o mumsa på ikväll =)
Blir det några semlor för er eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

Mäh! Jag vill oxå se den filmen ju!
Kram Jessika