torsdag 5 februari 2009

Klarade tentan!!

Fick veta idag att vi klarade tentan!! Tjoho!!!! Fan va bra vi är! Tänk vi har klarat ett helt år utan omtenta!!! Vet inte hur mycket poäng det är då dom inte la upp resultaten men alla som gjorde tentan vart godkända så det vet man iallafall... Får hämta ut tentan på måndag =) Känns så skönt!! Visst hade jag en hum om att jag hade klarat mig men man kan ju aldrig vara säker.

Nu ska jag lägga mig igen. Har faktiskt lagat maten idag då pappa skulle klippa sig o mamma jobbar kväll, de gick bra, var bara korvstroganoff o ris så inget avancerat. Men kände att det var lite jobbigt att stå hela tiden så jag gick o satte mig lite emellan... Men dödssjuk är jag ju inte... Nässprayet som mamma köpte hjälper verkligen så det är skönt, hurra jag kan andas igen =)

Jag ska ju vara barnvakt hela helgen är det tänkt. Min kusin o hennes sambo är på kanarieöarna så jag ska vara med deras två raringar hela helgen då deras mormor/min faster jobbar. Min andra faster (inte deras mormor ) är hos dem nu och det är ju då tänkt att jag ska ta över på fredag. Men som tur är kan hon ta dem hela helgen om jag inte är bättre tills dess. Vi får väl hoppas att jag kanske är bättre till lördag eller nåt. Men det känns skönt att inte behöva känna den pressen. Deras mormor/min faster tar över på söndag när hon vaknat (hon jobbar natt) så min andra faster åker hem på söndag så vi får väl se hur det blir. Men jag åker dit som sagt om jag mår bättre men det känns lite meningslöst att åka dit o må dåligt o samtidigt smitta ner dem...

Nej nu ska jag lägga mig ett tag...

Inga kommentarer: