måndag 2 februari 2009

Utmanad!

Av Lina =)

4 favorit program på TV:

* CSI/miami/ny
* Criminal Minds
* Mia o Klara
* Desperate Housewives

4 saker jag gjorde igår:

* Städade
* Tvättade
* Pluggade (några få sidor=)
* Lagade en del av maten =)

4 saker jag längtar till (efter):

* Bli klar med pluggandet
* Få ett bra jobb som jag trivs med efter det o som är välbetalt =) yea right, jag har valt fel yrke
* Hitta en lägenhet som jag kommer trivas i =)
* Bli miljonär =)

4 favoritrestauranger:

* Efesos
* Hellas
* Kinamuren
* Pacos

4 saker på min önskelista:
* En stor vinst så alla bekymmer försvinner =)
* Att alla mina vänner och familj får vara friska o må bra =)
* Att jag får ett bra jobb när jag är klar o välbetalt hehe se ovan =)
* Att jag nångång får en egen familj

Ok, de som jag utmanar är:

Kristin
Susanna
Hanna

1 kommentar:

hannas sa...

men hjälp va fin blogg du har en stor eloge till det . o tack för utmaningen ska anta den med stiiiil.