måndag 9 februari 2009

Ont det gör ont...

Har piss ont i axeln, eller ja nu är det bättre för att jag tagit en sån där stark värktablett... Som vanligt kan jag inte sova av den... "suck" Vilket pucko jag var som skottade...
Så nu sitter jag här och har plöjt igenom serien diplomaterna som går på svt. Det gick tydligen ett avsnitt ikväll men jag har tittat på dem i ordning på svt.se. Faktiskt en riktigt bra serie, den kommer jag nog följa. Tänk vad de jobbade med att evakuera folk från Libanon! Inte kanske den bästa men de som jobbade gjorde verkligen sitt bästa och fick mycket skit för det. Men det var ju tydligen ingte många som ville avbryta sin semester för att hjälpa svenskarna... Puckon!
Men kolla in den om ni får chansen. Jag tyckte den var väldigt intressant.

Nej ska väl försöka sova om det går nu. Annars blir det att kolla på serien Merlin på svt.se också en bra serie, såg nämligen ett avsnitt förra veckan när det gick. Väldigt bra det med =)

Inga kommentarer: