lördag 14 februari 2009

Alla <3 dag!

Idag är det ju alla hjärtans dag. Men som sagt ingen att fira med och det gör inte så mycket, tycker det är mest en dag som affärerna tjänar massa pengar på. Den är liksom ingen dag som firas för nåt speciellt...
Så vad ska jag göra idag då? Nja jag vet faktiskt inte... Ska nog ringa min bror och undra om han kan hjälpa mig lite att förstå matten...
Så det blir nog en skön hemma kväll, de flesta av mina vänner är ju sambos så...

Usch vad ensamt det där lät. Men jag känner mig inte så ensam faktiskt, jag trivs ganska bra att vara singel just nu men det är klart, man skulle ju inte tacka nej om det dök upp nån hehe =)

Glad Alla Hjärtans dag på er alla! Vill ni verkligen göra nytta, köp dom här pinsen som är till för alla hjärtebarn som finns. Jag ska nog ta o köpa en eller två idag =)

Inga kommentarer: